Referenties

Ben je benieuwd wat klanten van Uw Eigen Secretariaat vonden? Op deze pagina vind je referenties van zeer uiteenlopende KLANTEN. Heb je na het lezen van de referenties nog vragen? Aarzel niet en neem gerust contact met ons op!

Klanten

Uw Eigen Secretariaat heeft de afgelopen jaren voor zeer uiteenlopende klanten mogen werken. Op deze pagina vind je een overzicht van de KLANTEN die een samenwerking zijn aangegaan met Uw Eigen Secretariaat. Wil je weten wat voor soort bedrijven gebruik maken van onze diensten?
Ben je ook geïnteresseerd in de dienstverlening van Uw Eigen Secretariaat? Neem dan gerust contact met ons op!

contact

Buitink Schilders

Een pluim voor Uw Eigen Secretariaat!
Schildersbedrijf Buitink uit Zwolle heeft tijdens de vakantieperiode de telefoon naar Uw Eigen Secretariaat doorgeschakeld om geen opdrachten mis te lopen en vooral ook om te zorgen dat klanten een mens aan de telefoon kregen en geen antwoordapparaat.
Henk Buitink wilde graag melden dat hij uitermate tevreden is over de geleverde service en dat de mensen zeer competent zijn. Zelf heeft hij tijdens zijn vakantie ook nog even naar “huis” gebeld om te ervaren hoe de telefoon werd aangenomen en dat was uiterst professioneel.
Ieder telefoontje wordt keurig ook nog via de email gestuurd met evt. aanvullende tekst hoe een en ander afgehandeld is.
Kortom: Henk Buitink kon onbezorgd op vakantie in de wetenschap dat alle telefoontjes correct beantwoord werden.
Henk Buitink, eigenaar Buitink Schilders

Pluim van Henk Buitink in het nieuwe TradeXchange

 

Tekstschrijver Loes Schrijver

 

“Bevlogen en betrokken, dat is Nelly en dat zijn de medewerkers ook. Bovendien werken ze zeer correct en accuraat; klasse!”
Loes Schrijver, eigenaar Tekstschrijver Loes Schrijver

 

Profi-re-lax

 

“Eine gute Idee nicht nur für große Unternehmen/Firmen. Auch als Kleinunternehmen wächst einem die Büroarbeit zeitweise über den Kopf. Mit Hilfe von UwEigenSecretariaat kann man sich wieder auf seine eigentliche Tätigkeit konzentrieren, ohne weiteres Personal einzustellen. Für mich eine tolle Lösung!”
Susanne Blumberg, eigenaar Profi-re-lax

Fietz Vertalingen

 

“Wer nach einem Büro—Dienstleister sucht, der Kunden in Deutschland und den Niederlanden gleichermaßen professionell in der jeweils eigenen Sprache betreut, ist bei UwEigenSecretariaat an genau der richtigen Adresse.”
Barbara Arndt, eigenaar Fietz Vertalingen

DermaClinic

“Jarenlang een hele goede en prettige samenwerking gehad met Uw Eigen Secretariaat, met Nelly Boer en haar team. Uiterst betrokken, accuraat en meedenkend. Als je op zoek bent naar telefonistes en secretariële diensten kan ik dit bedrijf van harte aanbevelen. ”
Catharina Meijer, arts-directeur DermaClinic

Schilders & Glaswerken Joop Wallbrink bv

“Wij, van Schilders & Glaswerken Joop Wallbrink bv hebben het afgelopen jaar veelvuldig gebruik gemaakt van de diensten van Uw Eigen Secretariaat. Dit is ons erg goed bevallen met name door de zeer professionele aanpak. Er wordt zeer correct opgenomen waardoor het lijkt als dat het een medewerker van ons zelf zou zijn. Hierdoor blijven wij als bedrijf klantvriendelijk en worden onze klanten vakkundig te woord gestaan en waar nodig verder geholpen. Bedankt voor de service, wanneer het in de toekomst weer nodig is zullen wij zeker een beroep doen op Uw Eigen Secretariaat.”
Judith Wallbrink, eigenaar Schilders & Glaswerken Joop Wallbrink bv

Herbalife

“Nelly Boer is een gedreven persoonlijkheid die van wanten weet. Een rots in de branding waar je op kunt vertrouwen. Ik werk graag met haar samen.”
Ingrid Engelhart, Herbalife

Rijschool Markant

“Inmiddels maak ik met mijn bedrijf een aantal jaren gebruik van jullie diensten. Ik wil jullie laten weten dat ik enorm te spreken ben over de professionaliteit, het enthousiasme en de accuratesse waarmee jullie onze klanten te woord staan. Ga zo door, helemaal top!”
“Nelly is stipt in het maken en nakomen van haar afspraken. Ze beschikt over een groot inlevingsvermogen en verdiept zich in haar zakelijke partners. Ik heb vertrouwen in haar organisatie en ben van plan nog jaren met haar samen te werken.”
Marc Lucassen, eigenaar Rijschool Markant

Kuipers Uitzendbureau BV

“Wij zijn zeer tevreden over de dienstverlening die Nelly ons geleverd heeft.Tijdens onze vakantieperiode is onze telefoon naar haar bedrijf doorgeschakeld geweest zodat wij toch bereikbaar waren. Op een prettige en professionele wijze heeft zij de binnenkomende telefoontjes aangenomen en verwerkt.
Na deze goede ervaring zijn we de telefoon vaker naar Uw Eigen Secretariaat gaan doorschakelen.
Wij zijn zeer tevreden over haar dienstverlening en kunnen haar van harte aanbevelen!”
Adriaan Kuiperseigenaar Kuipers Uitzendbureau BV Veendam

Organisatie kerstmarkt Siddeburen 

“Nelly, Ik wou nog wel even kwijt dat jouw eigen enthousiasme mee werkt aan een positief gevoel over de markt voor de deelnemers: je komt voortdurend langs, vraagt hoe het gaat, toont belangstelling en dat is heel prettig. Dat heb ik ook wel eens anders meegemaakt. Dus wat dat betreft een dikke pluim voor jou!”
Letty en Alette FokkensWorld Servants

“Nelly, Ik wil u even bedanken voor de perfect georganiseerde kerstmarkt in Siddeburen. Ik heb het erg naar mijn zin gehad. De sfeer, gezelligheid, leuke vrolijke klanten en de sneeuw maakten het plaatje helemaal compleet.”
Sylvia PlotzGipsy Muchacha

Restaurant De Vier Jaargetijden 

“Wij als bedrijf hebben herhaaldelijk met Nelly Boer gewerkt in het kader van organisatie van kerstmarkten. Ook voor advies voor het werken met de pc organisatie een zeer prettige vrouw en bedrijf om mee te werken, en altijd even tijd, erg gedreven in haar specialisatie. Ik ga er zeker van uit dat we in de toekomst weer zaken gaan doen.”
N. Niestijleigenaar De Vier Jaargetijden

R&T Management en Assurantiën Tim Hamoen

“Ik wil jullie vriendelijk danken voor jullie inspanningen.
Van Miranda heb ik begrepen, dat alles tijdens mijn vakantie op rolletjes is verlopen .
Nelly, hoewel er een zakelijke overeenkomst aan ten grondslag ligt, van harte bedankt !”
Tim Hamoen, eigenaar TimHamoenBV

BNI Hoogholtje

“Nelly Boer heeft zich als lidmaatschapscoördinator sterk gemaakt voor ons Chapter BNI Hoogholtje.
Ze heeft haar functie plichtsgetrouw vervuld waarbij zij tevens vele aanvullende taken heeft verricht. Haar professie aan eigenaar van Uw Eigen Secretariaat kwamen daarbij goed van pas. Zij deelde met ons haar sleutel tot succes; ook aan de telefoon geldt “een lach vermag alles”.
Wij hebben haar leren kenen als een gedreven persoonlijkheid, die daarbij de BNI regels hoog in het vaandel heeft staan en zich daarbij inzet voor een correctie naleving daarvan.
Deze verklaring geven wij dan ook met groot genoegen af.”
Voorzitter: Jelle Kuipers, Notariaat Slochteren
Secretaris/penningmeester: Bert Buiring, Buiring Fotografie
Lidmaatschapscoördinator: Ruth Koppers, Ontwerpburo RIK

Kim Schrijft

“Zelf de telefoon opnemen om je bellers te woord te staan is natuurlijk het allerbeste. Maar als je in vergadering zit, een afspraak hebt of lekker op vakantie bent dan kun je jezelf niet klonen. Gelukkig is Nelly er dan. Samen met haar collega’s vangt ze jouw werk tijdelijk af. Naar gelang je wensen, schakelt ze telefoontjes door, geeft ze je een samenvatting of handelt ze zelf de vragen af. Top! Als ik weer vakantieplannen heb, hoop ik dat Nelly tijd heeft om mijn telefoon op te nemen. Want dan kan ik zonder zorgen vakantie vieren…”
Kim van den BerghTekstschrijver

Pjerke buitensport

“Ik ken Nelly als iemand een woord een woord een daad een daad. Een luisterend oor bij gesprekken.”
Pjerke Potde Belevingsspecialist

Reanimo, Specialist in Bedrijfshulpverlening

“Jammer dat ik jou niet veel eerder ben tegengekomen; wat je nu doet is feitelijk een enorme reclame voor je eigen bedrijf. Zo’n regionale vertegenwoordiger als jou zou ik overal wel kunnen gebruiken. Ik wou dat ik overal de gegevens zo keurig aangeleverd kreeg. UwEigenSecretariaat heeft op een heel prettige manier een training voor ons geregeld in Siddeburen.
Nelly verwelkomde mij bij een netwerkontbijt van BNI in Winschoten waar ik gast was. Korte tijd later nam ze contact met me op omdat ondernemers in Siddeburen belangstelling hadden voor een training BHV. Ik had nog nooit eerder meegemaakt dat ik dat niet zelf hoefde te organiseren. Nelly regelde de volledige organisatie perfect en ik hoefde alleen de feitelijke training te verzorgen. Er kwam meteen nog een tweede training achteraan die weer zeer goed was georganiseerd door Nelly, met een inzet alsof ze zelf werkzaam is in mijn bedrijf en verantwoordelijk voor het succes. Die mentaliteit zouden meer mensen moeten hebben! Hartelijk dank Nelly!”
Gijs Terlaak, Eigenaar Reanimo Bedrijfshulpverlening

TradeXchange Nederland

“Nelly Boer neemt al geruime tijd voor ons bedrijf de telefoon op. We krijgen na elk telefoontje keurig een rapportje met activiteiten per mail gestuurd. Nelly weet veel van ons bedrijf af, ze kan vaak zelf de antwoorden van de bellers al beantwoorden! Ik kan u dan ook echt aanraden om óók gebruik te maken van de services van Uw Eigen Secretariaat!”
Jeroen Musschenga, TradeXchange

DCI Design and Corporative Image

“Nelly Boer at UwEigenSecretariaat is a very professional person, I have worked with her in different projects and she has been my client, I can say she works with objectivity, passion and commitment.
Definitively is the person a lot of us can use to put order in our office.”
Ana Blaauw-Torres, owner DCI Design and Corporative Image

“Nelly heeft het secretariaat verzorgd voor de netwerkgroep Enjoy Your Network en heeft dat prima gedaan. Accuraat, vlot en (ook niet onbelangrijk) vrolijk!”
Titia Struivingcommunicatieadviseur/ tekstschrijver, Tekst en Advies

Fortune Eerst Koffie regio Blauwestad/Groningen

“Uw Eigen Secretariaat bruist net als Nelly: vol energie.
Heeft u geen tijd, geen zin of is dit niet uw ding en focust u zich liever op uw kwaliteiten, uw secretariaatswerkzaamheden kunt u gerust overlaten aan Nelly Boer.”
Adri Klooster, Owner, Fortune Eerst Koffie

Clamo, Hypotheken-financieringen-verzekeringen

“Bij afwezigheid krijg ik elke dag keurig in pdf een overzicht waarin staat wie gebeld heeft en waarover het gaat op de mail. Mijn klanten hebben dus niet het gevoel dat het kantoor onbemand is en ik kan met een gerust hart voor zaken de weg op en, niet zeker niet onbelangrijk, op vakantie.”
Rob Cornelissen, eigenaar Clamo

Finovion Meppel

“Nelly verzorgt met haar bedrijf Uw Eigen Secretariaat bij ons bedrijf de secretariaatsservice. Namens mijn bedrijf neemt ze onder andere de telefoon op, maakt afspraken etc.
Het grootste compliment is misschien wel dat ik nog nooit van een cliënt of iets dergelijks de vraag heb gehoord of we met een secretariaatsbureau werken.
Nelly is gedreven, werkt hard (en te veel), geen vraag is te veel.
Top Qualities: Personable, On Time, High Integrity”
Gert Jan Teerlingeigenaar Finovion Meppel