Foto: HG Media
Tips voor effectieve beursdeelname
Komen de klanten niet vanzelf naar je toe of wil je graag uitbreiden en je wilt nieuwe bronnen aanboren? De meeste mensen hebben een hekel aan koud bellen oftewel koude aqcuisitie en willen ook liever niet koud gebeld worden. Deelnemen aan een beurs kan dan een optie zijn om heel veel potentiële klanten te ontmoeten in een relatief kort tijdbestek.
Overweeg je om zelf te gaan deelnemen aan een beurs? Dan ben je misschien op zoek naar tips voor effectieve beursdeelname.
Want: hoe pak je dat nu effectief aan? Wat maakt dat die beurs voor jouw bedrijf succesvol wordt? Waar moet je allemaal op letten?
Als je wilt gaan deelnemen ga je waarschijnlijk ruim van tevoren bezig met het plannen van je stand en de focus van je marketing.
Maar als je een mooie stand hebt en de relaties die je daar graag wilt binnenhalen vinden je niet, dan is dat niet echt zinvol!
Ook als je niet zelf een stand op de beurs hebt en je wilt wel je relaties ontmoeten of nieuwe contacten leggen, zul je een plan moeten hebben. Want zomaar kris kras zonder plan rond gaan lopen op een beurs, is niet wat bedoeld wordt met effectieve beursdeelname!
Waar moet je nu allemaal op letten om een effectieve beursdeelname te hebben?
Wat zijn de voordelen van een beurs boven bijvoorbeeld koude aqcuisitie?
Uw Eigen Secretariaat