SIDDEBUREN – Op de Koffie heeft voor deze krant een gesprek bij Uw Eigen Secretariaat aan de Hoofdstraat 170 in Siddeburen. We willen graag meer weten over dit groeiend bedrijf voor diverse Secretariële ondersteuning en worden hartelijk ontvangen door Nelly Boer, eigenaresse van Uw Eigen Secretariaat.
NELLY, VOOR WIE JOU EN JE BEDRIJF NOG NIET KENT GRAAG EEN INTRODUCTIE? Iedereen heeft wel min of meer een idee van wat een secretaresse allemaal kan doen. Het bijzondere is dat wij volledige secretariële ondersteuning vanaf onze eigen werkplek geven. Dat noemt men ook wel Virtuele Assistente.
Dat betekent dat een ondernemer of organisatie die ons inhuurt, geen werkplek voor een secretaresse hoeft in te richten, maar wel 52 weken per jaar de beschikking heeft over een ervaren secretaresse en alleen hoeft te betalen voor de tijd die daadwerkelijk gebruik wordt gemaakt van onze diensten.
HOEZO 52 WEKEN PER JAAR? HEB JE DAN NOOIT VAKANTIE? Jawel hoor! Maar wij werken met een team, waardoor we beschikbaarheid kunnen garanderen. Dat is ook onze kracht! Hierdoor worden we ook vaak ingezet door klanten die maar af en toe onze hulp nodig hebben, maar wel graag steeds willen terugvallen op hetzelfde team ingewerkte secretaresses.
VOOR WELKE DOELGROEP / ONDERNEMING IS UW EIGEN SECRETARIAAT? Wij werken voor MKB, ZZP en overheid. Maar ook voor bijvoorbeeld als telefonische storingsdienst voor VvE’s of voor het maken van notulen van ledenvergaderingen.
WAT DOEN JULLIE DAN BIJVOORBEELD VOOR DE OVERHEID? Ons notuleercentrum werkt hoorzittingen uit voor een onderdeel van het Ministerie van Economische Zaken. Heel leuk en gevarieerd werk.
WAT MAG MEN ALLEMAAL VERWACHTEN VAN JULLIE SERVICE EN ONDERSTEUNING? Ik zal wat voorbeelden noemen. Dat spreekt wat meer tot de verbeelding.
We nemen de telefoon aan voor een groot aantal verschillende bedrijven en stichtingen. Bijvoorbeeld een schildersbedrijf, makelaar, rijschool, uitzendbureau, cosmetische kliniek.
Het is de kunst om de telefoon zodanig aan te nemen dat de beller het gevoel krijgt dat hij achter de voordeur van het bedrijf dat hij belt, terecht komt.
Verder kunnen we ondersteunen bij het organiseren van een bijeenkomst of een evenement. Dat gaat dan vanaf het maken van het maken en versturen van uitnodigingen tot het met het regelen van de locatie, de catering, het geluid, de verslaglegging en noem het allemaal maar op. In zo’n geval zullen we dan ook op locatie aanwezig zijn om alles in goede banen te leiden.
OF BIJVOORBEELD DE KERSTMARKT IN SIDDEBUREN? Ja dat klopt. Die hebben we 5 jaar georganiseerd. Dat was altijd een hele klus waar iedere keer behoorlijk wat maanden werk in zat, maar heel erg leuk om te doen.
HOE WERKT HET PRECIES EN MET WIE KAN MET CONTACT PONEMEN VOOR INHUREN OF INFORMATIE? Iedereen die wilt weten of we iets voor hem of haar kunnen betekenen, kan contact met mij opnemen. Ons telefoonnummer is 088 88 55000.
GEEN TELEFOONNUMMER IN SIDDEBUREN? Omdat wij landelijk werken, hebben we gekozen voor een landelijk zakelijk nummer.
NOG LEUKE PLANNEN? We moeten nog de verbouwing van ons pand afronden en dan staan we op 7 en 8 november weer op de Promotiedagen in Groningen.
Het was leuk op Abel Bos van RegioFM op de koffie te hebben bij Uw Eigen Secretariaat!
Wil je ook “een bakje komen doen?
Uw Eigen Secretariaat
Secretariële ondersteuning voor MKB, ZZP en overheid