Directeur:
Nelly Boer

Uw Eigen Secretariaat is opgericht door Nelly Boer. De basis is gelegd in 20 jaar opleiding en ervaring in secretariële dienstverlening en management- ondersteuning en daarna aangevuld met 18 jaar ervaring in meerdere eigen bedrijven. Ze is binnen Uw Eigen Secretariaat verantwoordelijk voor de bedrijfsvoering.

Mijn werkervaring is zeer breed te noemen. Of het nu gaat om leidinggeven, het analyseren en toepassen van nieuwe softwarepakketten, algemene secretariële werkzaamheden, management- of projectondersteuning, notuleren, opzetten en bijhouden van websites, het geven van trainingen, organiseren of plannen van bijeenkomsten en evenementen: het hoort allemaal bij het dagelijkse werk.

Ik houd ervan om een klus zo efficiënt mogelijk uit te voeren en zoek daarvoor steeds naar de beste en meest effectieve werkmethode.

Doordat ik snel kan schakelen geeft de afwisseling van het werken voor diverse opdrachtgevers en de veelheid van contacten mij een enorme uitdaging en motivatie. Juist deze verscheidenheid maakt dat ik nog steeds met veel passie en enthousiasme elke dag opnieuw aan de slag ga om onze opdrachtgevers te bedienen.

Als je houdt van wat je doet,
hoef je geen dag te werken!

Februari 2009 – heden

Eigenaar van Uw Eigen Secretariaat

werkervaring Nelly Boer

Onze klanten

Uw Eigen Secretariaat heeft de afgelopen jaren voor zeer uiteenlopende klanten mogen werken

Wat zeggen onze klanten

Onze klanten hebben een duidelijke mening over Uw Eigen Secretariaat.

Werkervaring Nelly Boer

1996 – heden

EasyCleanShop, schoonmaken zonder chemicaliën
Inkoop, verkoop, administratie, marketing, klantcontact

1994 – 2012

Boer Partners, Kantoorvakhandel: groothandel en winkel:
Inkoop, verkoop, administratie, marketing, klantcontact

1991 – 2003

Eigenaar handelsorganisatie Boer European Marketing:
Organiseren seminars en verkoopbijeenkomsten; het geven van presentaties, spreken op (internationale) seminars, werven en trainen samenwerkingspartners.

1975 – 1993

Diverse functies bekleed binnen DSM in Limburg:

Marketing Assistent ABS (DSM Engineering Plastics)
Coördinator Business Research & Development Systems (DSM Kunststoffen)
> Ontwikkelen relationele database voor internationale verkoopkantoren, technici, marketing
> Trainen van de gebruikers uit buiten- en binnenland, zowel klassikaal als een-op-een
Management Assistent Marketing Polycarbonaat (DSM Engineering Plastics)
> Opzetten nieuwe kunststofloot aan de kunststofarm van DSM
Management Assistent Technische Afdeling Kunststoffen (DSM Kunststoffen)
> Technische inkopen
> Leiding over alle afdelingssecretaresses en uitzendkrachten
Secretaresse Personeelszaken Topkader (DSM Concern)
Secretaresse Personeel- en Algemene Zaken Concern (Hoofdkantoor)

Automatiseringskennis o.a.

  • Microsoft Office 2016: Word, Excel, Outlook, Powerpoint, Acces
  • Office365
  • Boekhoud- en CRM-pakketten: King, Mamut, Kleisteen
  • PerfectView (CRM)
  • Clinicminds (CRM)
  • WordPress (opzetten, aanpassen, bijhouden en optimaliseren van websites)
  • WooCommerce (opzetten, aanpassen, bijhouden en optimaliseren van webshops)
  • MailChimp
  • Speech Exec
  • NCH Notuleeromgeving ExpressScribe
  • Join Zaaksysteem (digitaal gegevens- en zakenmagazijn)
  • FileMaker

Opleiding o.a.

  • Masterclass Spreekvaardigheid
  • Global Leadership Summit: leiderschapsontwikkeling
  • Zakelijk Duits / spreekvaardigheid
  • Polymeer- en kunststoftechnieken
  • Open Universiteit Cultuurwetenschappen
  • Schoevers Directiesecretaresse
  • Management Assistent

Talenkennis

  • Nederlands
  • Duits
  • Engels
Share This